Artikel Ditandai Dengan “teknologi”

Tidak seperti teknologi yang kita pasti lebih awal, teknologi maklumat memikirkan tingkah laku pendekatan untuk belajar di mana pelajar yang pasif penerima pengetahuan dihantar dari seorang pakar . Kekurangan baru-baru ini penyelidikan tentang bagaimana teknologi media mempengaruhi pelajar pertunangan mungkin disebabkan oleh meningkatkan beralih dari guru-berpusat tingkah laku pendekatan untuk pelajar-berpusat konstruktivis pendekatan di pendidikan yang lebih tinggi (Haggis, 2009; Wright, 2011) ditambah pula dengan perkembangan Web 2.0 teknologi. Oxford University penyelidik Carl Goreng dan Michael Osborne tuntutan teknologi yang akan mengubah banyak sektor hidup. Di ujung lain dari spektrum, rekreasi terapi, mekanikal penyelia, Manajemen Darurat pengurus, kesihatan mental pekerja sosial, audiologis, terapi pekerjaan, health care pekerja sosial, bedah mulut, ahli bomba penyelia dan pakar diet punya kurang dari satu persen kesempatan mereka komputerisasi tugas. Ia adalah berdasarkan pada analisis untuk memperbaiki tahap komputer, tahap gaji dan pendidikan yang diperlukan di berbagai medan.

Komputer-berdasarkan teknologi memerlukan penggunaan perkakasan tertentu, lunak dan microprocessing ciri-ciri yang ada di komputer. Kami juga fokus pada pelajar pertunangan sebagai bergantung berubah-ubah menarik karena ia merangkumi pelbagai aspek proses pembelajaran dan pengajaran (Bryson & Tangan, 2007; Fredricks, Blumenfeld, & Taman, 1994; Wimpenny & Savin-Baden, 2013), membandingkan sempit variabel dalam literatur seperti skor akhir atau nilai ujian. Walaupun kepentingan dalam penyertaan pelajar dan permintaan untuk teknologi yang lebih di pendidikan yang lebih tinggi, tidak ada artikel yang menyediakan review yang menyeluruh tentang bagaimana kedua-dua variabel berpotongan. Begitu juga, sementara banyak semasa konsep model pelajar pertunangan telah berkembang untuk termasuk faktor yang mempengaruhi pelajar pertunangan, tiada apa-apa menonjolkan terang-terangan peranan teknologi dalam pertunangan proses (Kahu, 2013; Lam, Wong, Yang, & Yi, 2012; Nora, Barlow, & Segar, 2005; Wimpenny & Savin-Baden, 2013; Zepke & Leach, 2010).

Paling kajian di wiki adalah tentang tingkah laku pertunangan, dengan jauh lebih sedikit pelajaran pada kognitif pertunangan dan apa-apa pada emosi pertunangan. Pelajaran pada tingkah laku penyertaan mendedahkan hasil, dengan beberapa menunjukkan sangat sedikit tetap penyertaan di wiki setelah beberapa minggu pertama kitaran (Nakamaru, 2012; Salaber, 2014) dan orang lain menunjukkan penyertaan aktif, seperti yang dilihat dalam jumlah yang besar tentang jawatan dan suntingan (Roussinos & Jimoyiannis, 2013). Yang paling menarik perbezaan antara kajian ini adalah kehadiran skor, yang dapat menjelaskan perbedaan dalam keputusan. Sebagai contoh, dalam studi di mana penyertaan adalah rendah, wiki tidak nilai, menunjukkan bahawa pelajar mungkin perlu lebih motivasi dan dorongan untuk menggunakan wiki (Nakamaru, 2012; Salaber, 2014).

Untuk memahami sama ada ini akan terjadi atau tidak dan yang mungkin berlaku melalui mereka, tidak ada yang perlu memeriksa bagaimana dilihat teknologi oleh dokter dan pasien di klinis berlatih dan apa maksud mereka sifat untuk teknologi [21-23]. Di sini penumpuan Neurobiologi dan kuantum, nano dan Sains Molekul ditekankan dalam tertentu sebagai sebuah sangat menjanjikan cara ke arah utama penemuan dalam ilmu saraf penyelidikan dan sebagai dasar untuk teknologi masa depan pendekatan terapeutik. Dalam visi, ini disiplin pendekatan harus pergi di luar evolusi teknologi canggih kaedah dan menyumbang untuk perubahan yang nyata di disiplin kami. Lebih baru-baru ini, teknologi nano telah memasuki arena ini dengan membangunkan generasi baru bahan nano untuk menyambung pembentukan neural dan rangkaian isyarat dengan kemampuan.

Wiki telah terendah kesan pada penglibatan pelajar, dengan campuran keputusan mengenai tingkah laku pertunangan, dan terhad, tetapi konklusif, keputusan mengenai satu petunjuk kognitif pertunangan, dan ada pelajaran mengenai petunjuk lain kognitif pertunangan atau emosi pertunangan. Sejak tidak ada yang bebas risiko peralatan medis, organisasi peralatan medis pada dasarnya adalah sebuah proses pengurusan risiko. Ia cenderung untuk mempertimbangkan sama ada peranti melakukan apabila digunakan dengan benar dan dalam keadaan ideal, tidak di sekitar operasi seperti yang sibuk rumah sakit. Untuk melindungi orang ramai kesihatan memastikan terus akses ke teknologi baru dan perniagaan ramah lingkungan inovasi, ia harus menjadi tahap kawalan peraturan setimpal dengan risiko yang berkaitan dengan anda. Tahap kawalan peraturan harus meningkatkan dengan peningkatan tahap risiko, dengan mengambil kira manfaat yang diberikan dengan menggunakan alat itu. Pada masa yang sama, peraturan tidak harus meletakkan beban yang tidak perlu pada pengawal atau perdagangan dan industri.

Salah satu sebab mungkin untuk positif kognitif dan emosi pertunangan keputusan mungkin itu web persidangan perangkat memberikan ciri-ciri-ciri yang menggalakkan pembelajaran aktif. Sebagai contoh, putih dan pelarian bilik memberi peluang untuk real-time kerjasama menyelesaikan masalah aktiviti dan perbincangan. Bagaimanapun, tambahan pelajaran yang diperlukan untuk mengisolasi dan membandingkan khusus persidangan web ciri-ciri untuk menentukan kesan besar pada pelajar pertunangan.